מרכזיית IP, או בשמה המקצועי IP Centrex, הינה מרכזיה חכמה ומתקדמת המהווה תחליף מלא למרכזיה המסורתית בארגון. מרכזיית IP תהייה תמיד בקדמת הטכנולוגיה עם מגוון רחב של תכונות המתאימות עצמן לצרכי העסק ועובדיו ובעלויות חודשיות ידועות וקבועות מראש.

1.     עסק עם מספר עובדים  קטן – כאשר יש פחות מ-5 עובדים , בדרך כלל יקר ולא משתלם להתקין מרכזיה רגילה  וגם אז אין למרכזיה תכונות מתקדמות אלא ניתוב ידני בלבד. פיתרון מרכזיית IP יתן לעסק שלך כלים ברמה של עסק גדול וכל זאת בעלות חודשית נמוכה ביותר. כאשר העסק גודל, ניתן להוסיף שלוחות ושירותים למרכזיית IP.

2.     נמצא הרבה מחוץ למשרד – במידה ואתה ועובדיך נדרשים, מתוקף התפקיד, להמצא הרבה מחוץ למשרד- מרכזיית IP נותנת לך אפשרות לשלוט על אופן קבלת השיחות באופן קבוע או מוגדר מראש:

● קבלת השיחה בשלוחת העובד במשרד ובאין מענה העברה לטלפון הנייד.

● קבלת השיחה בו זמנית בשלוחת העובד ובטלפון הנייד.

● קבלת השיחה ע"י אחד העובדים במשרד והעברת השיחה כאשר יש צורך לטלפון הנייד של העובד.

בנוסף, עובדים הנמצאים מחוץ למשרד יכולים לחייג דרך המרכזיה האמצעות טלפון נייד רגיל או טלפון נייד התומך בטכנולוגיית WiFi. חיוג בדרך זו חוסך עלויות ונותן רושם למקבל השיחה כי השיחה חוייגה מהמשרד.

3.     גמישות בניהול המרכזייה –  ניהול המרכזייה  מתבצע דרך ממשק WEB ואתה יכול בקלות רבה ומכל מקום בעולם לנהל את המרכזייה שלך. לשנות ניתוב לשיחות נכנסות, לשנות ניתוב בנתב שיחות, להוסיף שלוחות ועוד, בכל מממשק פשוט וידידותי והכי חשוב, ניתן להגיע אליו מכם מקום.

4.     נתב שיחות – פונקציה שיווקית ראשונה במעלה. נתב השיחות במרכזיה הוירטואלית הוא מהמתקדמים שיש וכולל ניתוב קבוע, ניתוב לפי שעות, ניתוב לפי מספר (אם אתה מפרסם כמה מספרים ורוצה ניתוב שונה לכל אחד), ניתוב לפי קבוצות / מחלקות ועוד. בנוסף ניתן להוסיף פתיח פרסומי לכל שיחה וכן המתנה נעימה עם מוזיקה כאשר השלוחה תפוסה. בדרך זו אתה מקטין למינימום נטישת לקוחות.

5.     שלוחה על מחשב נייד – בגלל שהמרכזייה הוירטואלית היא מרכזיה מבוססת IP ניתן להתחבר אליה מכל מקום בעולם. כל מה שצריך לעשות זה להגדיר שלוחה במחשב הנייד באמצעות softPhone (תוכנה חינמית שמסופקת ע"י הספק) ואתה זמין בכל מקום ובכל זמן. גם כשאתה בפגישה בבית קפה או בנסיעה לחו"ל אתה יכול לקבל שיחות לשלוחה ולבצע שיחות כאילו שאתה נמצא במשרד.

6.    אפשרויות מתקדמות לכל שלוחה – במרכזיה הוירטואלית, לכל שלוחה יש הרבה יותר:

● תא קולי שניתן להעביר את ההודעות למייל

● עקוב אחרי במצבים שונים – תמיד, תפוס, אין מענה

● שיחת ועידה

● צלצול כפול בשלוחה ובטלפון אחר לפי בחירתך

● פקס למייל

● ועוד…

7.     פירוט שיחות – כעסק קטן הרוצה לעקוב מקרוב אחר ההוצאות של העובדים שלו, במרכזיה הוירטואלית ניתן לקבל פירוט שיחות עד לרמת השלוחה. לדעת כמה כסף בחודש עובד מסוים הוציא על שיחות טלפון וכן לדעת את ניצולת העבודה שלו.

8.     שירות ותחזוקה – המרכזייה הוירטואלית נמצאת בחוות השרתים של אדפרו תקשורת ומחשבים. היות וכך תחזוקת המרכזייה מתבצעת האופן שותף ע"י והיא כלולה במחיר החודשי. היות והמרכזייה של ך יושבת  על שרת מרכזי בחברת תקשורת, היא מגובה ובעת תקלה מערכת הגיבוי תופסת פיקוד כך שזמן הנפילה בטן ביותר.

9.    מחיר – היום לכל משרד יש כמה קווי טלפון שהוא משלם עליהם בסביבות 45 ש"ח לחודש. מרכזיית IP נותנת לך קו טלפון ושירותים מתקדמים רבים בתוספת קטנה יחסית אם בכלל לתועלת שאתה יכול להרוויח ממרכזיית IP.